Sivut

perjantai 29. huhtikuuta 2016

Kuulumiset

Nyt on luvassa ihan tavallinen kuulumispostaus. Meille kuuluu hyvää! Ollaan kaikki terveinä (myös minä pikkuhiljaa) ja odotetaan vappua innolla. Jesse kävi ostamassa Jimin ja Theon kanssa vappupallot toissailtana. Meidän vappusuunnitelmiin kuuluu hyvää ruokaa, naamiaisasut, ulkoilua ja yhdessäoloa. Sunnuntaina ollaan pitkästä aikaa kaikki yhdessä koko päivä - ilman suunnitelmia.

Viime lauantaina oli BID - Bloggers' Inspiration Day, jossa olin Matun kanssa. Otettiin muutama drinkki, kierrettiin ständit läpi ja maisteltiin mm. Cloettan uutuussuklaata ja Nutisalin maustettuja pähkinöitä sekä kokeiltiin Instumentariumin ständillä upeita kehyksiä ja aurinkolaseja. Kiertelyn jälkeen istuttiin vielä hetki ja höpöteltiin. Oli hauska päivä! Illan gaalaan en jaksanut mennä, koska olin ollut niin pitkään flunssassa, että oli pakko ottaa iisisti ja kerätä voimia.    


Tässä postauksessa on varmaan ennätysmäärä kuvia eri kukista, hah. Sain syntymäpäiväni johdosta kauniita kukkia, joita olen koko viikon ihastellut ja kuvannut. Kukat piristää ja tuo raikkautta kotiin.

Synttärihuuman lisäksi ollaan eletty ihan perusarkea. Olen tehnyt opparia, käynyt aika paljon töissä ja inspiroitunut ihanista kevät/kesävaatteista ja kaikista väreistä, ollaan siivottu kotona, sisustettu lastenhuonetta, olen lakannut kynnet useampaan otteeseen ja pojat ovat tehneet retkiä dagiksessa ja olleet mm.piknikillä nallejen kanssa...


Iloista vappua ja hyvää viikonloppua! 

2 kommenttia:

  1. Mukavan näköinen tapahtuma ja ihania kukkia olet saanut. Paljon onnea siis! =)
    Ja hyvää vappua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Katri! :) Toivottavasti oli hauska vappu! :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3