Sivut

perjantai 3. kesäkuuta 2016

Kesäloman ensimmäinen viikko

Ihanaa päästä taas blogin pariin! Olen ollut viikon kesälomalla töistä ja toinen viikko on vielä edessä. Loma ei varsinaisesti ole lomaa, koska olen kirjoittanut opinnäytetyötä joka päivä. Alkuviikko meni normaaliin tapaan ja pääsin paljon eteenpäin. Jimi ja Theo olivat hoidossa vain maanantain ja tiistain. Keskiviikkona vietin poikien kanssa vapaapäivää Helsingissä. Oli ihan mahtava, aurinkoinen päivä, joka päättyi illalla Jimin kummallisten näppylöiden ihmettelemiseen. Aamulla viimeistään se oli selvää: vesirokko. Loppuviikko ollaan oltu kotona ja olen joutunut ottamaan kirjoitusaikaa päiväunista, illasta poikien nukahdettua ja olenkin sitten kirjoittanut myöhään yöhön. Päivittäin olen ajatellut blogia ja harmitellut, kun ei aika ole riittänyt siihen. Palautan ensimmäisen version työstäni viikonlopun aikana, joten alkuviikosta luulisi meiningin taas tasoittuvan.  

Sain vihdoin ja viimein tilattua itselleni maailman makeimmat legginsit: Vimma - lettilegginsit. Ne loppuu ihan hetkessä aina, kun niitä tulee myyntiin lisää, mutta nyt olin tarpeeksi nopea. Jee! 


Aurinko! Olen nauttinut upeasta kesäsäästä kirjoittamalla välillä terassilla. Siitä kesäloman on huomannut, kun ei ole tarvinnut stressata iltavuoroja vaan on voinut lopettaa kirjoittamisen kolmelta, hakea pojat hoidosta ja suunnata puistoon. Olen nähnyt viikon aikana myös paljon ystäviä ja iloinnut siitä, kun voi sopia ohjelmaa mille tahansa illalle miettimättä työvuoroja. Nyt aion nauttia pitkästä aikaa vapaasta viikonlopusta! 


 Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3